Friday, June 1, 2012

SATU JUN

Salam Ukhuwwah.

Alhamdulillah, Jumaat ini gua masih boleh
Bernapas dengan izinNYA. ^^

Jumaat ni jugak kita sudah memasuki bulan
Baru dalam tahun 2012. 1 Jun 2012. dan juga
11 Rejab 1433. Sangat pantas masa berlalu
Untuk tahun yang penuh dengan ura ura ni. ^^

Semoga kita dihidupkan dengan iman & islam,
Juga dimatikan dalam iman & islam. aamiinn.

Dan jugak dah sebulan gua tak jejak kaki kat
Kampong halaman. Huuhu. Rasa macam patut
Sangat balik dah. Tapi banyak pulak keje bila
Hujung minggu ni datang. Musim wedding dan
Nak mula gara gara cuti sekolah.

Bila cite pasal cuti sekolah memang benda
Paling heaven yang pernah ada dalam kepala
Budak budak. Termasuk lah gua dan lu orang.
Kehkeh! ^^

Nota Kaki : Gua rasa minggu depan gua nak cite
zaman gua kanak kanak bila masuk zone cuti sekolah. ^^

2 comments:

cik chopu said...

yeah cuti ni memang musim makan nasik minyak lah gamaknya.

taqO said...

cik chopu - keke, bila la nak merasa nasi minyak org jauh tuuu. haha ^^