Sunday, March 6, 2011

SAYA & BLOGGER

Salam Ukhuwwah

OK! Hari ni sy terFIKIR sesuatu.
Korang pernah ke FIKIR. Berapa ramai
Yang korang kenal bila berBELOG nih?
BeBETUL nak cari kawan, atau saja nak
TENGOK berapa FOLLOWER korang? kan.. kan.

Walaupon besepah follower kat tepi tuu.
Tapi dunia BELOG anda tetap sunyi. hm..
IF ada yang singgah pong, nama nama yang
FEMES di kotak shout box tuh.

Dan untuk tajuk kali ni, sy sungguh
Berterima Kasih bagi mereka yang sudi
Singgah di sini dan melayan kerenah sy. :)
Hope Ukhuwwah kita berpanjangan hendaknya~ :P

Nak tau motif sy berBELOG? hmm..
Motif nya adelah untuk BERKUNGSI CERITA SY
Pada anda. :P

Kalau tak mustahil satu hari nanti,
kita boleh buat aktiviti yang berfaedah
seSAMA BLOGGER. kite JUMPE ramai ramai! Keh3..

8 comments:

cik chopu said...

hoho. bagus bagus. boleh belanja makan en.

taqO said...

cik choupu - keh.. mkn ape nk?
keh3.. :DD

Cik Kyla said...

walaupn org tu silent reader tetap berterima kasih.. huhuh ;)

apa plan? ;p

taqO said...

cik kyla - heheh, sape ek? sape?
keh3.. :P

plan ape? :P keh3..

alia nadhirah said...

even jarang komen, i'm one of ur pembaca setia also. loves ur pictures the most :)

taqO said...

alia nadhirah - pembaca setia?
wah? ade juga rupanya. hehe. thx yg xterucap alia. :)

thx 4 da pujian itu. masih lagi dlm proses belajar~

cOnfuSeME said...

masing2 ada niat sendiri dlm berblogging...bg confuse mmg nak share pe yg rasa bole di share..:P

xde pksaan pon dlm follow mem'follow ni...:)

taqO said...

confuse - yeppa! betul tuh.
ape lagi. follow sy! haha..
kalau x sy belit ngan tali kang..
keh3.. :DD