Wednesday, June 15, 2011

SATU PERSINGGAHAN.

Salam Ukhuwwah Fillah.

Moga hari ini lebih baik dari semalam.
Mungkin itu yang diharapkan oleh semua orang.
Mungkin juga apa yang diharapkan tidak seperti
Yang Diinginkan. Di dunia ni macam macam
Boleh berlaku tanpa anda duga. Apa yang kita
Mampu buat hanyalah berusaha keras untuk
Membuat sesuatu menjadi seperti yang kita PLAN.

Bila berjaya kita terus bangga diri.
Dalam bicara hati, memuji diri sendiri.
Terus lupakan DIA yang memberi semua nikmat.
Bila ditarik semula, mula merayu bahawa diri
Tidak akan angkuh dan bongkak lagi.
Tak terkecuali diri ini. Terkadang kita juga pernah
Melalui situasi tersebut tanpa kita sedari. Dunia ni
Tak lain tak bukan, hanya SATU PERSINGGAHAN.

Ifa + Ejam

Ok, Hari ni nak share TEASER tentang satu majlis
Persandingan di Sg. Buloh yang berjaya sy
Cover bersama seorang teman yang sy bawa
Untuk pendedahan buatnya didunia photography ni.
Kalau dia tak ada mungkin sy sedikit cuak.
Dan untuk pertama kalinya sy bergantung pada
Gambar sendiri. Tak ada backup picture dari Sesiapa.
Alhamdulillah, semua berjalan lancar. :)
Selamat Berbahagia buat pasangan Ifa + Ejam. :)

Ini je untuk Malam ni.
Salam n Smile~ :)

21 comments:

DiriKu said...

cantik... :)

Qistina Qibtiya said...

good job brader taq ^^

taqO said...

yul - sy cantik ke yul? :D

Dijah - Thx singgah sini dijah. :)

Qistina Qibtiya said...

sesamer...kopi satu!!

taqO said...

Dijah - Haha, maap sini cuma ade nescafe kaw je. keh keh keh. :)

الزهرة حلوة said...

so sweet ! (:
[dalam hati: kahwn t na cm ni gak lah ! ^^']

taqO said...

Ara - insyaAllah buleh, dah jumpa photographer nye? :)

aniS.Kye said...

salam. peh..
nk tgk lg..
haha. cuak ye sengsorang?
bkn lg cuak ke ade tukang kacau? XD

taqO said...

cik anis - salam. pehh ape?
haha. thx cik anis nak follow. ilang sket cuak tu. keh keh. :D

s820 said...

Taqo, kadang-kadang hati kita ni boleh jadi rapuh kalau salah pilih jalan. Tapi sebagai manusia, kita masing2 ada pegangan dan iman sebagai pengiring dalam meniti perjalanan hidup yg hanya pinjaman ni. Peringatan untuk saya juga :D

Suka la baca ayat-ayat di paragraph 2. Amat bermakna. Hehe...

Wahh... bagus lah eh! Nah kasi pantun dua kerat, "Ikan gelama sambal petai, lama-lama bleh jadi otai"

Hehe...

taqO said...

Sab - betul tu. masing2 perlu ada pegangan yg kuat. jadikan iman sebagai pandu arah. insyaAllah selamat diakhirat. sesama kita saling mengingati. :)

Ouh, ayat tu terkeluar dari minda.
rasanya ayat tu mmg sesuai utk diri sendiri. huuhu, kekadang kita juga pernah lakukan kesilapan tanpa disedari.

haha, otai? sab la otai. pandai kasi pantun. hehe~ :D

s820 said...

Taqo, haha pantun tipu2 je tu. Buat malu je mengaku otai. :p

taqO said...

Sab - buat buat pon sedap gak pantun tuh. keh keh. :D

Cik Kyla said...

superb pose. nk cm nih... :P

taqO said...

cik kyla - Hehe. jop. nak pose skng ke?

Cik Kyla said...

haha. tunggu dpt lelaki mase dpn la.. XD

taqO said...

cik kyla - Hehehe, ok. ingat nak pose skng gak. ngeh ngeh~ :D

Cik Kyla said...

haha. skg mmg tak la kn.. bagus2 jgk ade pic2 yg En Ewa update ni.. dpt ilham. ahaks! :D

s820 said...

Taqo, Haha sedap ke? Terima kaseh ye. :D Nanti bleh la berbalas pantun lagi. Hehe... :P

taqO said...

Sab - hehehe. sy xtau berpantun. susah nak berbalas tu. hehe

s820 said...

Taqo, takpe... tak pandai bleh belajo dari otai. Hahaha :p