Sunday, April 29, 2012

Gua Dan Wave Putih Ke Lantai. [Part 2]


Oleh kerana ini Part 2, Jadi tak perlu tunggu 
Hari jumaat. Hee ^^

Dalam keadaan 'macam tu' gua masih gagah
Untuk terus pulang. Gua hanya mampu gigit
Bibir tanda gua menahan sakit. weee! ^^

Alhamdulillah, lepas sampai rumah je
Terus gua check keadaan wave putih ni.
Takde yang serius kecuali pada satu dua
Tempat sahaja. 

Lega sungguh bila boleh salin pakaian.
Cecepat gua besihkan luka. Takut nanti
Kering darah tuu, susah pulak nak tanggal.

Satu lagi kombinasi yang tebaek! ^^
Air + Luka! Weeehuu! Mengalir air mata
Beb! Hehe. sakit dia sampai teduduk.


Setel je besihkan tu sume, gua terus
Siapkan juadah berbuka. Nak beli kepok
Leko tak kesampaian. Nak beli char kuey teow
Pon tak jadi. hurmm.. megi la jawabnye. hee ^^

Ngam ngam siap je masak, azan berkumandang.
Gua senyum lagi tanda sonok. Walaupun gua
Jatuh macam nangka busuk. Gua PASTI! ada 
Hikmah disebalik segala yang terjadi. ^^



                                                        Sumber : Google

Nota Kaki : Bahagian kiri kaki gua sahaja yang terlibat dalam post kali ni. Lagi lagi dibahagian lutut yang koyak. Memang 'sedap' nak layan  duduk antara dua sujud ni. Hehe ^^ 

9 comments:

Cik Kyla said...

Moga cepat sembuh :)

taqO said...

cik kyla - yep. trima kasih. luka dah makin kering. ^^

Cik Kyla said...

ada hikmah smua ni, be positive ye :)

aisyahyusof said...

sifu lain kli hati-hati. semoga cepat sembuh. take care :)

taqO said...

cik kyla - yes. for sure. ^^ thx again cik kyla.

aisyah - Hehe, tu le. baik baik! lain kali akan lebih berhati hati. ^^

cik chopu said...

takziah bro. ya, mesti ada hikmah di sebaliknya ~

taqO said...

cik chopu - yes. true. pasti ada hikmah. ^^ be +!

Nadiah Yaya said...

sama la dgn sy..bru je eksiden tadi :"(

tapi wave biru...mmg skit bila kena angin..pastu kena pasir pulak..pehhh air mta dh mengalir je sepanjang jln thn sakit

taqO said...

nadiah yaya - wahhhh? baru kene?
macam mane keadaan anda? huhu. kang buat entry. nak bace. hoho.

ok, paham bila luka tu kene angin. HOHO!