Friday, March 30, 2012

Felda Keratong 4 . Pahang

Salam Ukhuwwah.

Ahad lepas gua join dua rakan untuk buat job di
Felda Keratong 4, Pahang. ALhamdulillah semua
Bejalan dengan baik. Customer tu rakan kepada
Rakan gua ni. Takde la malu sangat nak tanya
itu ini. hee. ^^

Gua rasa ini salah satu perjalanan yang sangat
Letih! sebab gua sorang je yang duduk belakang
Sambil tido. best nyehh! ^^

Mula gerak dari shah alam jam 2.30 pagi.
Sebelum tu diorg amik gua awal, jadi pegi la
Makan ABC femes kat seksyen 2 tu dan uptown
Shah alam yang sesak dan sesak sesak tu. hoho!

Dan ini adalah satu pengalaman dimana buat
Pertama kalinya gua tak mandi! kehkehkhe. ^^
Gerak sabtu malam, sampai ahad pagi. Pagi tu
Pulak terus basuh muka pegi rumah pengantin
Untuk menunaikan tanggungjawab! Hehu!!!!

Nota Kaki : Tak nak cite panjang panjang, Nanti makin banyak pulak aib sendiri keluar ngeh3. Satu lagi, gambo pengantin takde. Tapi Gambo gua ade lah. Ekekeke~ ^^

8 comments:

Aqila Borhan said...

lamanya tak BW. :p

taqo said...

cik kyla - BW? binatang ape tu? ^^

Aqila Borhan said...

jgn nk binatang sgt.. haha! blogwalking la Encik ;p

taqo said...

cik kyla - kehekekeke, binatang je yang sy kenal. :DDD
*thx BW kat sini. ^^

Aqila Borhan said...

haha. teringat kt blog boleh la BW ni. kalau tak sorry la ye.. :) membusykan diri dgn perkara yg penting dlu. hehe. ;p

taqO said...

cik kyla - yep. betul. blog perkara ke 100. byk lagi benda penting. ^^
sila utamakan keperluan. ^^

Nadiah Yaya said...

pengsan x pengantin tu?

taqO said...

nadiah yaya - hehe. pengsan oke. 2 hari plak tu. kesiannnn. :P