Monday, September 12, 2011

Sampaikan Salam Merdeka Raya.

Salam Ukhuwwah.

Kisah ni masa bulan puasa lepas,
Sebenarnya kitorang nak ke kedai minum
Lepas habis je program buka puasa aritu.
Untuk duduk duduk dan sesembang. Dah
Lama tak jumpa kawan kawan sekolah kan.

Firstly memang nak pegi kedai minum.
Tapi salah seorang dari kami beri idea
Untuk ke OU. Ada rakaman untuk rancangan
Pada hari raya nanti. Discus 5second.
Semua agree nak pegi. Kool.

This is my first time. Jumpa artis depan
Mata beb. Takde lah se-excited mana.
Cuma bila gua nak salam diorang. Tangan
Ni gigil sikit. Heehehe. Ni rancangan
'Sampaikan Salam Merdeka Raya'.

Takde pon rasa nak begambo dengan
Mereka mereka. Cume bila gua nampak
Je pelakon JUVANA. Hehe. Memang tersenyum
Sendirian. Ngeh3. Dengan pelakon lelaki
Boleh la gua amik kan? kan?

Gua jumpa Ayam, Apek dan Kedah.
Pergh! Diorang memang kool je. Gua
Senyum lagi. Haha. Bila dah shoot 2-3
Gambar.Then Gua salam la. Wish Slamat
Hari raya lagi. Then time gua salam
Kedah. Dia cium tangan gua beb. Kawan
Yang bersama gua tu cakap. Attitude
Kedah memang macam tu. Dia respect
orang lain. Kalau artis sume macam tu.
Memang indah la dunia perfileman ni.
Ada sikap saling hormat menghormati
Antara peminat dan pelakon, tak kire
Golongan atasan mahupun biasa biasa
Macam gua ni. :)

Nak cerita pendek. Ter-cerita panjang
Pule. Ok ok. Sila layan terus this
Picca k. :)

Ijai Dan Gua Bersama Dengan Pelakon JUVANA. ;)


3 comments:

nadiah yaya said...

wowwwww kwn dgn artis tuuuu

taqO said...

hehehe. kwn sy kwn ngan retis,
tu yg buleh begambo same tu. :)

nadiah yaya said...

owww alaa kwn kpd kwn pn, kira kwn artis la jgk tu... :p