Saturday, January 16, 2010

CS a.k.a Communication Skill - 2nd Project

Salam Ukhuwwah.
Dalam sibuk mengumpul bahan dan membuat lain2 kerja.Ingin sy cerita disebalik apa yang kami sibuk buat utk subject CS ni pulak.Kalau nak pendek kan cerita.MMg best lect yang mengajar kami ni.Akan tetapi PROJECT AKHIR yang diminta ni amatlah menguji skill kami BER-12.
[
Zack,Ijam,Farid,Taqo,Anum,Teqa,Lea,Jeea,Atiqah,Farah,Eqa,K.nor].
Cume kalau malu tu sure xjadi project ni.Project ni dipanggil BANG-BANG-BOOM-KEBABOOM! He2.

Ini adalah picture Scene dimana kami telah membuat kecoh di depan booth DIGI yang betapak di UNISEL untuk membuat promosi.Saje nak buat diorang ni takut coz kami reramai jerit PENIPU kat mereka2 ni.he3~ :)

Scene ke-2 berlaku di cafe atau di panggil PKP (Pusat.Kegiatan.Pelajar).Scene hati kering yang dilakonkan oleh atikah a.k.a perempuan sawan di sini amat REAL.sy dan ahli yang lain turut meremang bulu roma.hu3~ apa yang kami dapat snap adalah first impresstion orang ramai disini.wow.power.. :)

Lastly,Scene ni dibuat didalam hostel perempuan.Dilakonkan oleh kami BER-4 (lelaki).Motif utama untuk buat kecoh agar semua budak2 perempuan disini keluar dan melihat apabila ade lelaki berani mati masuk kawasan LARANGAN.Then dapatlah snap macam mana suasana time tu.Ecehh.. :D

Trimas pada team ni.Walaupun Penghasilannye xde la bagus sangat.kehkeh~
Skian.Salam.

1 comment:

aniS.Kye said...

salam en.taQ0!
...
ya allah.
dahsatnye.
yg ajaib tu tang msk hostel pmpuan.
cmne korg brkompromi ngan macik pacik guard tuh?
ttbe rs tkt plak.
:p