Tuesday, April 19, 2011

Mungkin Hari Esok.


Salam Ukhuwaah

Hari ni TIBA TIBA sy nak menaip.
Oupss, mungkin tidak.Sebenarnya ada
Sesuatu yang berlaku nih.

Anda pernah rasa tidak dihargai? atau
Mungkin anda rasa pernah buat sesuatu dan
Tiba tiba ada orang menegur yang anda ni
Tak pernah buat apa apa. :)

Sumber - Pakcik Google

Hari ni sy tersenyum sinis apabila perkataan
Tu keluar berbunyi di depan muka sendiri. Fuhh.
Agak terguris. Sy cuba bersabar. Mungkin ini cobaan.
Sy masih lagi mengawal keadaan dan terus tersenyum
Sendiri sehingga menaip entry baru ni. :) hehe~

Bukan salah dia, mungkin sibuk bekerja.
Dan bila pulang. Tak tahu SIAPA yang bergerak
Untuk buat semua kerja. Dan bukan salah dia.
Mungkin baru kali ni dia rasa buat kerja rumah
Tanpa bantuan orang. Walau apa pun rasa HORMAT
Sy pada dia takkan berubah. :)

Hari ni sy rasa tak dihargai. mungkin hari esok,
DIA tahu siapa sy. :) ok! tu le luahan hati~

Salam & Smile ye!

16 comments:

DiriKu said...

Sabar taq..sabar... :)

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

alah cutenyaaaaaaa

aqinara said...

sabar ye..
benda2 camtu sume sy dah lalui :)

cik chopu said...

ok itu memang pedih.

s820 said...

Taqo,memang adat manusia. Hal macam tu memang buat kita terguris. Bukan nak minta penghargaan yg melampau. Kita pun tak nak. Cukup menunjukkan yang kita dihargai. Kadang-kadang benda kecik orang tak pandang, pada hal yang kecik itu lebih bermakna. :) Hehe... sekadar pendapat.

Apa pun, selagi boleh senyum.. senyum. Kalau tak, kasi SENTAP je balik. Tak pun tuang je clorox. :p

cOnfuSeME said...

sabar bdk kecik...:)
bse la tu..dah adat hidup...sebab tu kite kena sentiasa bersabar...:)

taqO said...

yul - yep! kene cool yaw~

taqO said...

K.dila - uwahh.. k.dila?
lame xnmpk. kih2.. cute? kucin tu keh? haha.. :D

taqO said...

aqinara - yep! sabo tu kompom kene. kalau x.. entry dia ganas sket. hehe. thx ye

taqO said...

cik chopu - ok. mmg pedih. huhu~

taqO said...

LAA - betul la tuh. sume ada pendapat memasing an, kurang2 'Cukup menunjukkan yang kita dihargai.' :)

taqO said...

confuse - keh keh. budak kecik akan terus besabo. :) thx yaw~

Cik Kyla said...

En Ewa...
sy pernah merasai itu.
Tp...
apa yg sy nk katakan bersabar lah.

Tp kes sy lg teruk.. sedih sbnrnye :'(

taqO said...

cik kyla - yep! sabar selagi mampu. ouh? hm, mungkin ramai lagi yg pernah lalui ini semua. besabar juga ya.

Cik Kyla said...

kdg2 kite dh cuba lakukan tbaik.. cuma penerimaan mereka tu je membuatkan kite rasa tkilan.

Yep bsabar selagi mampu..

Caiyok!

taqO said...

cik kyla - hm, betul tu. mcm sy tulis. dalam kes sy ni.

'Bukan salah dia, mungkin sibuk bekerja. Dan bila pulang. Tak tahu SIAPA yang bergerak Untuk buat semua kerja. Dan bukan salah dia.
Mungkin baru kali ni dia rasa buat kerja rumah Tanpa bantuan orang.'

chaiyok jugak. :)