Thursday, June 24, 2010

Terasa?

Salam ukhuwwah.


Dikesempatan ni.Saje mahu luah sedikit rasa
Tidak puas hati.Huuhu. Apakah korang
Semua kecil hati bila sesuatu yg tidak kamu
Lakukan, dikatakan kamu buat?adeh.
Sangat la kecik hati. Terasa sungguh! hmm..

Tatapi, apa kan daya.
Sifat hormat menghormati.
Tidak akan ku lupa. :)

Semoga kamu sedar perbuatan itu
Sangat la tidak bagus, bagi menjaga
Hubungan antara manusia.

Sekian.
Salam n Smile. :)

6 comments:

"miko itu nana" said...

harap besabar yek taqo..
sy pon penah rase keadaan mcm tu..
terasa mg la..tp nk wat cemana..
mulut org kan,,huhu..

pape pon..good luck k..=D

Cik Kyla said...

semua org tidak lari dr melakukan kesilapan. sy pn pnah kena mcm tu.. adakala dia mungkin tidak sengaja atau sengaja buat begitu. ermm, saya faham perasaan anda. ^^,

LAA said...

Taqo, ni bukan takat kecik hati. Ini boleh bengkak hati ni. Sabar ye Taqo. Satu hari nanti dia akan rasa apa yang kita rasa. :)

taqO said...

miko - oyeah.thx 4 da advice. :)
saboo2... :)

Cik kyla - hm,rasa sy dia sengaja.
coz cam dah biasa sebut benda 2. adeh. hoho.

LAA - hehe.bengkak ke..LAA mesti dah lali ek ngan benda ni?

LAA said...

Taqo, dulu bila ada yg sentap saya saya diamkan aja... Tapi bila dah lama-lama biarla diorang tersentap pulak. Hehe... :D Senang2 lawat la main blog saya. http://slapanduakosong.blogspot.com
Thanks.

farouq said...

salam, sudah aku biarkan ayat memang pedas ayat officemate aku hari ini, walaupun nak bergurau agak-agak la..mmg rasa kecil hati sangat..macam aku tidak buat kerja pulak..dia tidak ingat ke siapa yang ajar dia software baru dulu? sebab kau dah tua aku biarkan aja..huh sebenarnya marah lagi ni..bila teringat..