Thursday, May 20, 2010

Tension

Salam Ukhuwwah.

Sebelum mahu mati hari ini.
Perlu untuk sampaikan sesuatu supaya hati ini lega.
Pagi tadi sy sangat la tension. Bukan apa2 pon.
Cume xdapat cari bahan yg diperlukan.
Rasa macam nak buat aksi ni je. :)

Keje macam sy, bahan cuma ada di internet je.
Tempat lain sure xboleh jumpe. Hohoo..
Akhirnya buat jugak, tapi cume guna bahan yg TERHAD.
Jadi hasil xberapa memuaskan hati ini..
huu, dah boleh tido kot. hehe~

P/s : To PakCik Google, Kasihanilah sy.. :S

Pape pun Smile. :)

7 comments:

emin said...

anda fokus dgn satu sumber saje..
cuba tanya pakcik yg lain plak..
manelah tau lg bnyk bahan anda boleh dapat.. ;)

tot tot kecik said...

chayok2..!!

xmo tnsion2..!

aniS.Kye said...

salam encik yg tengah bingung.
chiii~

anda ni kan.
name dok shah alam.
pernahkah anda dgr tmpt yg namenye..
LIBRARY atau bahasa melayunye PERPUSTAKAAN atau lebeh canteknye GEDUNG ILMU?
haha.
no hard feelings okeh? ;)

taqO said...

emin - hoho,mu xtau camne den masuk line tenet tu.sume pelusuk dah caik. sume berbayo..tu yg lemoh sket. :S

hidayah - hoho.setel sudah :)

cik anis - hoho.shantek sket.
celah mane sumber nye..ekeke~
dun play2 huh.. :D

Gluck Yusof said...

pakcim google sibuk main pacman game

Cik Kyla said...

kdang2 xleh nk caya pakcik google ni. ape kite cr kdg2 xde. so cr la kat len ^^

taqO said...

gluck yusof - hehe..best gak main game tu.tapi kalau buhsan je la. :)

cik kyla - hoho.kat lain? mane tu?