Tuesday, August 26, 2008

mInggu Tension!


pada minggu ini je, iaitu 18hb - 22hb, aq dah berulang alik dari umah ke u bejuta2 kali. huhu~
memang penat! ada laa satu ari, dalam minggu nie, first class aq stat pukul 8.30 pagi.. aq dengan semangat nye datang class.
dengan harapan, dapat la selesaikan assignment yang agak pining untuk disempurnakan. then,sampai je depan bilik kuliah..
haha! aq pon memula ade la suke ckit.. tapi pkir2 balik,sakit ati pon ade. huh~ mane xnye.. dah la class banyak cancel,
aq bangun pepagi nak mandi tuu punye la susah..yo le.. sejuuk tuu.. hehe~ tapi dah nk buat macam mane kan,time tu lect
aq ader meeting la pulak.. hmm.. sume tarik nafas .. but,nasib lepas nie ade lagi 2 class. aq pon tunggu la sampai pukul 10.30 plak..
untuk class nie,kompom jadi nye. kire minggu nie aq baik sikit, cz gi ke class awal. hehe~
blajar nye blajar, jam pon menunjukkan tepat 11.45 bermakna class pon tamat. haha! time nie la yang aq pining nk pi mane?? huhu~
aq ngan xde hala tuju pon pegi la cafe,coz aq pon baru teringat yang dalam
beg galas nie ader notebook.. hehe~ ^^ time nie.. aq dah suke2 sikit.. ngeh2~ ^^.. pe lagi,
dengan pantas aq menuju ke cafe serta yakin dan semangat untuk dapatkan port yang baik! hehe~ sesampai je port yang dicari2, aq ngan slow nye membuka
beg dengan segala adab yang diperlukan. haha~ dan mengambil ape yang patut untuk tujuan yang ditunggu2. hii~ ^^.

agak lame jugak aq surf tenet tu. cz pas class statistik tadi, pukul 11.45, then sampai cafe dalam pukul 12.00 tghari.
godek2 tenet tu.. mane nk prasan pukul bape kan. bese la, bila dah dapat notebook. hilang ingatan "sokojap".. heehe~
prasan2 je dah pukul 3 ptg! agak terkejut disitu.. huh! aq pon ngan gelabah, kemas balik sume barang.. pergi solat zohor..
alhamdulillah. mungkin time surf tadi aq cam gelisah, xtau nk caik ape kot, tu yang teringat solat tuu.. huhu~ jgn ikut cam aq ye.
dan pada ketika itulah aq ingat balik, aq ade 1 lagi class. pada jam 4. hm.. cam bese, harapan sume yang pernah menjadi student.
spirit tu masih ade, walaupun telah dipatahkan pagi tadi.. aq sekarang menuju ke fakulti dan sesampai je depan bilik makmal,
ternyata aq adalah student yang pertama sampai. haha! agak poyo disitu. hehe~ hm, 5 minit kemudian.. datang la member2 aq.
10 minit seterusnya.. yang nie datang class memang akan tanya dulu, class jadi ke hari nie?? aq pon jawab, tunggu la sekejap..
kalau lect datang lebih pada time yang sepatutnya lect datang, kite denda RM1! haha~ tapi, untuk sepuluh minit yang pertama je.. hehe~ jahat kan??
xde la, aq gurau je.ini adalah sebahagian daripada denda yang digubal sendiri oleh lect aq. sebagai anak murid, kite kene la ikut apa yang
baik kan..?? hehe~ ^^ Ternyata apa yang ditanya oleh member aq tadi bermain difikiran, aq dengan member aq nie pon agak xsedap hati. dah 20 minit
lambat nie.. patut nya aq dah dapat RM2 tuk 20 minit lect lambat ke class, haha! tapi aq gurau je..

tok.. tok.. bunyi aq ketuk pintu bilik lect, "assalammualaikum.." aq pon tanye, cik class makmal untuk ari nie ada??
cik pon jawab dengan pastas, ringkas, serta senyuman yang manis.. "class xde laa".. AAAARGHHHHHhhhhh!!! Tensionnnnnnnn!!


No comments: